Két új VOLVO/ABG finisherrel bővült a Colas Út flottája

A gépek a mai kor útépítési követelményeinek megfelelően minden modern elvárásnak eleget tesznek. Alappadjuk 2,5 métertől 5 méterig állítható, illetve 9 méterig szélesíthető, névleges teljesítményük óránként 900 tonna. Hathengeres motorjuk 238 lóerős.

A gépek sokféle munkafolyamatra alkalmasak, sok esetben nincs szükség maximális teljesítményükre. Az „okos mód” használatával, a motorerő és fordulatszám automatikus szabályozásával akár 30%-os üzemanyag megtakarítás és 50%-kal alacsonyabb zajszint is elérhető. Mindkét gépet felszerelték egy forradalmian új berendezéssel, mely a csigáknál keletkező bitumengőzt egy ventilátor segítségével a gép mögötti két csövön keresztül elvezeti.

Az első komolyabb munkára az M30-as most épülő szakaszán került sor. Itt AC 16 (mF) és AC 32 (mF) aszfaltrétegeket építettünk be napi 600 tonna körüli teljesítménnyel. A továbbiakban a 31-es főút Jász-Nagykun-Szolnok megyei szakaszának vezérgépe lesz. Gépkezelőink a kezdeti tapasztalatok alapján maximálisan meg vannak elégedve az új géppel, ami elmondásuk szerint könnyen kezelhető, jól felszerelt és rendkívül precíz.

Két NIF által kiírt tenderen is sikeresen szerepelt a Nagy Létesítmények Főigazgatósága
Az M0-s körgyűrű M1-es és M6-os autópályák közötti szakaszán lévő T1-es támfal tervezési és helyreállítási munkáira kiírt pályázaton, illetve az M0–M7 törökbálinti csomópontjának átépítésére kiírt pályázaton szerepelt sikeresen a Colas Hungária Nagy Létesítmények Főigazgatósága.
Kapcsolódó hírek

Cookie adatkezelési tájékoztató

A cookie-k segítenek szolgáltatásaink biztosításában. Szolgáltatásaink igénybe vételével Ön beleegyezik a cookie-k használatába. Bővebben