M0 kőrgyűrű déli II. szektor (M6-51-es út)

Megrendelő: Nemzeti Infrastruktúra Fejlesztő Zrt. Helyszín: Budapest Kezdés: 2010. 01. 07. Befejezés: 2013. 06. 30.
Hossz: 5,16 km Szelvény: 12+140-17+300 Sávok száma: 3 + leálló Beton: 20 656 m3 Földmunka: 300 000 m3 Műtárgyak száma: 8

Az M0-s autóút déli szektorának 12+140–23+200 km szelvényei közötti szakaszán a jobb pálya szélesítési, valamint a csatlakozó létesítmények munkái egy öttagú konzorcium kivitelezésében zajlottak. A Colas-Hungária Autópálya Igazgatósága az autóút 12+140–17+300 közötti szakaszán létesítendő új pályájának útépítési feladatait végzi.

A főpálya mosott felületképzésű, hézagaiban vasalt betonburkolatának építése csúszó zsalus technológiával 2012. május 18-án kezdődött. A főpálya burkolata 26 cm összvastagságban, két rétegben épült, melyből a felső réteg 5 cm, az alsó réteg 21 cm vastag. A három forgalmi sáv egy menetben, 11,75 m szélességben készült. A lassító és gyorsító sávokon, valamint a leálló sávon szintén mosott felületképzésű, hézagaiban vasalt betonburkolat épül csúszó zsalus beépítéssel, 26 cm vastagságban, egy rétegben, 2,75–3,75 m szélességben. A szakaszon található 5 db hídon is vasalt betonburkolatot építettünk, mosott felületképzéssel, de a hárosi Duna-hídon háromrétegű aszfaltburkolat készült. A főpályán és a hidakon a betonbedolgozást a Colas Wirtgen SP 1600 betonfinisere végezte, melynek négy, egymástól független hidraulikus lánctalpa van, különlegessége pedig, hogy két réteg egyidejű beépítésére is alkalmas.

Cookie adatkezelési tájékoztató

A cookie-k segítenek szolgáltatásaink biztosításában. Szolgáltatásaink igénybe vételével Ön beleegyezik a cookie-k használatába. Bővebben