
A Colas Út frissen kinevezett vezérigazgatójával a nagyvolumenű projektekről is beszélgettünk.
Összesen 19 kilométernyi új gyorsforgalmi út épült valódi csapatmunka eredményeként.
A Colas Út új kelet-magyarországi területi igazgatója izgalmas kihívásokkal teli munkára számít.
Iparági interjú Almássy Kornéllal
A Colas Csoport CSR irányelvei
Interjú Tóth Sándorral
Interjú Bartók Szabolccsal
Új út született: átadtuk az M25-ös autóutat
Készül az M4-es egyik legnagyobb műtárgya
Jól halad az M30-as autópálya építése
Vészárapasztót építünk a hasznosi víztározónál
Vágányépítés Zuglóban
Portrék: Az Év Dolgozói 2019
Külföldi munkáink: metróberuházások Kairóban
Találkozási pont: Párizs
Bemutatkozik a Kocsel-brigád
Microtunelling a gyakorlatban
Hogyan zajlik egy robbantás?
Műanyag adalékolt ckt-próbaszakasz Tatabányán
Road safety kicsit másként
Körbefutottuk a Tisza-tavat
A Colas Csoport CSR irányelvei
Interjú Tóth Sándorral
Interjú Bartók Szabolccsal
Új út született: átadtuk az M25-ös autóutat
Készül az M4-es egyik legnagyobb műtárgya
Jól halad az M30-as autópálya építése
Vészárapasztót építünk a hasznosi víztározónál
Vágányépítés Zuglóban
Portrék: Az Év Dolgozói 2019
Külföldi munkáink: metróberuházások Kairóban
Találkozási pont: Párizs
Bemutatkozik a Kocsel-brigád
Microtunelling a gyakorlatban
Hogyan zajlik egy robbantás?
Műanyag adalékolt ckt-próbaszakasz Tatabányán
Road safety kicsit másként
Körbefutottuk a Tisza-tavat