4–6-os villamos pályafelújítása
A budapesti Nagykörúton üzemelő 4-es és 6-os villamosok vonala Közép-Európa egyik legforgalmasabbja. Rekonstrukciója több szakaszban, hosszú évek alatt történik. 1994 és 2000 között az akkor elavult felépítményeket egy vasbeton lemezes alappal rendelkező rugalmas alátámasztású, folyamatos sínágyazású vágányrendszer (RAFS) váltotta fel. Mostani feladatunk a napjainkra már elhasználódott RAFS felépítmény átépítése, korszerűsítése volt, sínkörülöntéses technológia alkalmazásával. A vágányzónában a vasanyagot és a burkolatot a vasbeton pályalemez megtartásával annak felső síkjáig kellett elbontani. A megmaradó pályalemezre fúrt, ragasztott betüskézéssel hálós
vasszereléssel készült, a 230 milliméter széles sínvályú precíz zsaluzásával. A pálya 16 méterenként teljes dilatációval és 1-2 méterenként vágott és kiöntött vakhézag kialakítással készült. A vágányzónában horganyzott kivitelben megújultak a pálya és sínvályú víztelenítésére szolgáló keresztrácsok, valamint az áram-visszavezetésnél az új csatlakozó vezetékekkel együtt a szívóponti és egyenpotenciálra hozó
vágányösszekötések is új tűzi horganyzott acél sínszekrényekkel készültek.
vasszereléssel készült, a 230 milliméter széles sínvályú precíz zsaluzásával. A pálya 16 méterenként teljes dilatációval és 1-2 méterenként vágott és kiöntött vakhézag kialakítással készült. A vágányzónában horganyzott kivitelben megújultak a pálya és sínvályú víztelenítésére szolgáló keresztrácsok, valamint az áram-visszavezetésnél az új csatlakozó vezetékekkel együtt a szívóponti és egyenpotenciálra hozó
vágányösszekötések is új tűzi horganyzott acél sínszekrényekkel készültek.
Starting date: 06/07/2019Kezdés: 2019.07.06.
Completion date: 01/09/2019Befejezés: 2019.09.01.
Helyszín: Budapest