Ezen a szakaszon idén január 24-én kezdődött el a munka, a Rákóczi hídon. Az 1995-ben átadott hídon már számoltak az 1-es villamos meghosszabbításával, ezért itt már megtalálható a kijelölt vágányzóna. A hídpillér két oldalán, a híd közepén lévő területen a helyet meghagyták a villamosvágányoknak. A konzorciumi partner munkásai kezdték meg a zónában a villamospálya lefektetésének előkészítését.
A Colas Alterra június elején kapcsolódott be a munkálatokba. A feladat három megállóhely a burkolati szintig való megépítése és a vágánypálya kialakítása a Szerémi és a Hengermalom úton. A munkák során az érintett útszakaszok is újjászületnek, burkolatcsere, a parkolók és a kerékpárút kiépítése is a cég teendői közé tartozik. Néhány helyen zajvédő falakat is építenek majd. Érdekesség, hogy az óbudai Vörösvári úti szakaszhoz hasonlóan a hídtöltésről lefutó villamos a Fehérvári úti végállomásig szintén füves sínpályán fog közlekedni. Az új szakasz 2015 első felében készül el.
Megrendelő: BKK Budapesti Közlekedési Központ Zrt.
Starting date: 25/10/2013Kezdés: 2013.10.25.
Completion date: 28/01/2015Befejezés: 2015.01.28.
Helyszín: Budapest
Earthworks: 7 000 m3Földmunka: 7 000 m3
Track construction: 2 560 vmVágányépítés: 2 560 vm
Bite: 15 200 m2Marás: 15 200 m2