M0 kőrgyűrű déli I. szektor (M1-M6)
Az M0 kőrgyűrű déli szektorának első ütemű szélesítési munkái során az M1 és M6 autópályák között az autóút a 2+840-9+400 szelvények között mintegy 6,56 km hosszban került átépítésre a 2×2 sávosról 2×3 sáv + leállósávos autópályává. Ez 60 000 köbméternyi humuszleszedéssel, 88 000 köbméternyi töltésépítéssel és 310 000 köbméternyi bevágás készítésével járt. A betonpálya burkolatának 26 400 köbméternyi anyaga kétrétegű, nagyteherbírású beton, mely Magyarországon először két eltérő minőségű betonból készül és a felületi textúrájának kialakítása – az előzőleg épített szakaszoktól szintén eltérően – mosott technológiával történt. Geometriailag az új pályarész a szelvényezés szerinti bal oldalon készült, a meglévő töltés koronaszélességének megduplázásával. A szakasz érint három csomópontot, melyek ágai szintén átépítése kerültek. A beruházás során feladatunk volt még hét híd műtárgy elkészítése, melyek legjelentősebbje közel 250 méter hosszú, illetve három támfal építése Gabion kosárból mintegy 27 000 m3 zúzottkő beépítésével. A munkák jelentős része közvetlenül sűrűn lakott területek érintett, ahol társaságunk különös figyelmet fordított a zajvédelmi és levegőtisztasági határértékek betartására, melyet folyamatos ellenőrzéssel, valamint környezetvédelmi vizsgálatokkal, ezek kiértékelésével és intézkedési tervek létrehozásával biztosított.

Megrendelő: Nemzeti Infrastruktúra Fejlesztő Zrt.

Starting date: 29/04/2009Kezdés: 2009.04.29.

Completion date: 23/08/2012Befejezés: 2012.08.23.

Helyszín: Budapest

Length: 6,56 kmHossz: 6,56 km
Section: 2+840-9+400Szelvény: 2+840-9+400
Number of lanes: 3 + leállósávSávok száma: 3 + leállósáv
Concrete: 26 400 m3Beton: 26 400 m3
Earthworks: 538 000 m3Földmunka: 538 000 m3
Number of structures: 7Műtárgyak száma: 7
Colas Hungária