A főpálya mosott felületképzésű, hézagaiban vasalt betonburkolatának építése csúszó zsalus technológiával 2012. május 18-án kezdődött. A főpálya burkolata 26 cm összvastagságban, két rétegben épült, melyből a felső réteg 5 cm, az alsó réteg 21 cm vastag. A három forgalmi sáv egy menetben, 11,75 m szélességben készült. A lassító és gyorsító sávokon, valamint a leálló sávon szintén mosott felületképzésű, hézagaiban vasalt betonburkolat épül csúszó zsalus beépítéssel, 26 cm vastagságban, egy rétegben, 2,75–3,75 m szélességben. A szakaszon található 5 db hídon is vasalt betonburkolatot építettünk, mosott felületképzéssel, de a hárosi Duna-hídon háromrétegű aszfaltburkolat készült. A főpályán és a hidakon a betonbedolgozást a Colas Wirtgen SP 1600 betonfinisere végezte, melynek négy, egymástól független hidraulikus lánctalpa van, különlegessége pedig, hogy két réteg egyidejű beépítésére is alkalmas.
Megrendelő: Nemzeti Infrastruktúra Fejlesztő Zrt.
Starting date: 07/01/2010Kezdés: 2010.01.07.
Completion date: 30/06/2013Befejezés: 2013.06.30.
Helyszín: Budapest
Section: 12+140-17+300Szelvény: 12+140-17+300
Number of lanes: 3 + leállóSávok száma: 3 + leálló
Concrete: 20 656 m3Beton: 20 656 m3
Earthworks: 300 000 m3Földmunka: 300 000 m3
Number of structures: 8Műtárgyak száma: 8