A híd megerősítésének technológiai feltételei közé tartozik az építés időtartama alatt a teljes főúti forgalom elterelése. Ennek érdekében terelőút kialakítása szükséges a 8-as főút 178+200 km szelvényétől az északi, illetve déli oldalon a 178+632 km szelvényig.
Az eredeti főtartókra, illetve a 20 centiméter vastag, meglévő pályalemezre 16 centiméter vastagságú új pályalemez kerül, amely a meglévőnél 1,8 méterrel szélesebb. A főtartók megerősítése mezőnyomatékra szénszálas lamellákkal, a támasznyomatékokra pedig az új pályalemezben elhelyezett számított vasalással történik.
A felújítás során a hídhoz csatlakozó útszakasz szélességét a hossz-szelvény korrekcióval érintett szakaszon a híddal megegyező szélességűre kell növelni. A meglévő 9-9.5 méteres koronaszélesség így 10 méterre nő. Mivel a töltés teljes szélesítésére, új területek igénybevételére a meglévő támfalak miatt nincs lehetőség, a helyi szélesítés az úttöltés tetejére helyezett kisméretű szögtámfalakkal történik.
Megrendelő: Magyar Közút Nonprofit Zrt.
Starting date: 07/05/2014Kezdés: 2014.05.07.
Completion date: 15/11/2014Befejezés: 2014.11.15.
Helyszín: Rátót
Structural concrete: 450 m3Szerkezeti beton: 450 m3
Concrete steel: 68 tBetonacél: 68 t
Bite: 300 m3Marás: 300 m3