A felújítás a híd rendkívül leromlott állapota és a vasúti vágányok hatról nyolcra történő fejleszthetősége tette szükségessé. A nyomvonalak keresztezési szöge meglehetősen kicsi: kb. 40 fok, így a híd tervezői egy kéttámaszú alsópályás ívhíd kialakítása mellett döntöttek, ami a 85 méteres fesztávot három, egyenként 12 méter magas acél ívvel szeli át, jelentősen megváltozatoztatva az út eddigi látképét.
A nagy odafigyelést igénylő kivitelezésre csupán hét (!) hónap áll rendelkezésünkre egy kellemetlenül szűkös munkaterületen. A régi híd bontását és az acél felszerkezet építését a Közgép Zrt. kollégái, míg az alépítmény és a csatlakozó vasbeton támfalszerkezeteket, a földmunkával és útépítéssel kiegészítetten a Colas végzi.
Megrendelő: BKK Budapesti Közlekedési Központ Zrt.
Starting date: 11/11/2013Kezdés: 2013.11.11.
Completion date: 10/10/2015Befejezés: 2015.10.10.
Helyszín: Budapest
Number of lanes: 2x2Sávok száma: 2x2
Asphalt: 950 m3Aszfalt: 950 m3
Concrete: 1 400 m3Beton: 1 400 m3
Number of supports: 2Támaszok száma: 2
Structural concrete: 2 400 m3Szerkezeti beton: 2 400 m3
Concrete steel: 197 tBetonacél: 197 t
Bite: 1 850 m3Marás: 1 850 m3