A tervek március elejére elkészültek, a technológiákkal együtt. A munkaterület március 18.-i átadása után a munka a kedvezőtlen időjárási viszonyok miatt csak március 29.-én indult. Az építés során a meglévő kopóréteget a haladósávban, valamint a lassító és gyorsító sávokban le kellett marni, majd a meglévő kötőrétegből 4 cm újrahasznosításával és 4 cm AC 22 kötő (F) hozzáadásával 8 cm kötőréteg készült. Az előző és leálló sáv esetében a kátyúzási és repedés-kiöntési munkákat kellett elvégezni. Ezután a haladó, előző, lassító és gyorsító sávok egy réteg 4,0 cm vastagságú SMA-11(F) jelű, a leálló sáv 4,0 cm vastagságú AC-11(F) jelű kopóréteget kaptak. A társaság a szakaszokon belüli műtárgyak felújítását is elvégezte, a kötő és kopórétegek cseréjével és a szegélyek javításával.
A kivitelezők nagy hangsúlyt fektettek a minőségre is, amelyet folyamatosan kivitelezői ellenőrzés mellett a megbízott kontroll labor is külön rendszeresen ellenőrzött. A munkák az ütemterv szerint 2010 május 30-án elkészültek.
Megrendelő: Állami Autópálya Kezelő Zrt.
Starting date: 16/03/2010Kezdés: 2010.03.16.
Completion date: 30/05/2010Befejezés: 2010.05.30.