Nehezítette a feladatot, hogy mindkét utca esetében a forgalom fenntartása mellett történt a munkavégzés, megközelítőleg 13%-os hosszesésű szakaszokon. Az érintett utak kiemelt diplomáciai útvonalak, ezért az ideiglenes forgalomterelés és a kivitelezési munkák során a Belügyminisztérium előírásainak is meg kellett felelnünk.
Újdonságot jelentett a buszmegállókban az úgynevezett homorú szegélykövek alkalmazása, melyek egyenesen Németországból érkeztek. Ilyen szegélyköveket a Colas Út épített be először Budapesten. Speciális kialakításuk segíti a sofőröket a megállóba érkezéskor, kímélik a járművek kerekeit is. Mivel a buszok a peronhoz közelebb tudnak állni, és a járófelületük is érdesített, így az utasok biztonságosabban tudnak le-és felszállni.
Megrendelő: BKK Közút Zrt.
Starting date: 10/09/2012Kezdés: 2012.09.10.
Completion date: 30/10/2012Befejezés: 2012.10.30.
Helyszín: Budapest
Asphalt: 2 203 tAszfalt: 2 203 t
Concrete: 983 m3Beton: 983 m3
Earthworks: 1 067 m3Földmunka: 1 067 m3