A kivitelezés során két műtárgy épült: egy a Debrecen-Tiszalök vasútvonal felett átívelő MÁV felüljáró és a nyomvonal 1+564 km szelvényében kialakított, külön-szintű vadátjáró. Külön megrendelés alapján elvégeztük a csatlakozó utak és az M35 autópálya forgalomirányító rendszerének kiegészítését, átépítését is.
A fokozott környezetvédelemi előírások betartása érdekében a nyomvonal teljes hosszában kiépítettük az út mindkét oldalát határoló zaj-és madárvédelmi, valamint vadvédő kerítést, majd további környezetvédelmi igények alapján jelentős növénytelepítési feladatokat teljesítettünk.
A növények és a madarak vegetációs idejének figyelembe vételével a kivitelezést 2011. áprilistól-szeptemberig szüneteltetnünk kellett. A befejezési határidő végül 2012. november 15-ére módosult.
Az elkerülő út sikeres műszaki átadás-átvételi eljárását 2012. december 13-án zártuk, mely alapján az új utat 2013. január 23-án forgalomba helyezték.
Megrendelő: Nemzeti Infrastruktúra Fejlesztő Zrt.
Starting date: 15/06/2009Kezdés: 2009.06.15.
Completion date: 13/12/2012Befejezés: 2012.12.13.
Helyszín: Debrecen
Number of lanes: 2x1Sávok száma: 2x1
Asphalt: 20 714 m3Aszfalt: 20 714 m3
Concrete: 22 855 m3Beton: 22 855 m3
Earthworks: 370 000 m3Földmunka: 370 000 m3
Number of structures: 2Műtárgyak száma: 2